پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204992
کسب رتبه دوم صداوسيماي چهارمحال و بختياري در بين مراکز استاني
تاریخ انتشار : 1395/02/28 18:17:58
نمایش : 1745
مديرکل پژوهش و اجراي نظرسنجي صدا و سيما گفت: در مرکز صداوسيماي چهارمحال و بختياري فرآيند انتقال پيام به بهترين نحو انجام شده به طوري که ‌در نظرسنجي‌هاي انتخاباتي سال ۹۴ بين مراکز استاني رتبه دوم را کسب کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدمهدي منصف‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم تجليل از پرسشگران صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت نظرسنجي در چرخه پيام و بازخورد پيام اظهار داشت: در مرکز صداوسيماي چهارمحال و بختياري با پشتکار و سخت‌کوشي پرسشگران و حمايت‌هاي مديريت مجموعه فرآيند انتقال پيام به بهترين نحو انجام که نتيجه آن کسب رتبه دوم در نظرسنجي‌هاي انتخاباتي سال 94 بين مراکز استاني صدا و سيماست.

وي با اشاره به ضرورت هدايت افکار عمومي به عنوان مهم‌ترين رسالت رسانه ملي افزود: پرسشگران به واسطه ارتباط نزديکي که با مردم دارند به صورت علمي افکار عمومي را بررسي و برنامه‌ريزي‌هاي صدا و سيما براساس اين منابع انجام مي‌شود.

مديرکل صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه با اشاره به نقش مردم در سرنوشت و تصميم‌گيري‌هاي کشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي در نظام مردم‌سالاري ديني افزود: رسانه ملي وظيفه بزرگ تشريح و انعکاس اين دستاورد بزرگ را به بهترين شکل دارد.

مهرداد عظيمي با اشاره به رشد 17/3 درصدي مخاطب برنامه‌هاي سيما و 8 درصدي مخاطبان صدا طي 11 ماه گذشته در مرکز استان خاطرنشان کرد: افزايش مخاطب به پشتوانه نظرسنجي‌هاي دقيق صورت گرفته در واحد پژوهش مرکز استان است.

منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html